Frakt & returer

Frakt

 

Alla beställningar skickas inom 48 timmar. Det beräknas ta mellan 3 - 7 arbetsdagar för alla beställningar inom Europa.



Vänligen kontakta support@threefmediagroup.com det har gått mer än 30 arbetsdagar sedan din vara skickades och ännu inte har mottagit ditt paket så svarar vi dig så snart som möjligt!

Återbetalning

Tack för att du handlat med oss.



Om du inte är helt nöjd med ditt köp finns vi här för att hjälpa dig.

Våra produkter kan returneras inom 30 dagar efter det ursprungliga köpet av produkten. En ny produkt kan bytas ut mot en annan produkt eller returneras för återbetalning.

.

.

För att vara berättigad till retur, se till att:

- Produkten köptes under de senaste 40 dagarna

- Du har kvittot eller köpbeviset

- Du fick ett returvarunummer (RMN) från oss

Produkter som inte uppfyller dessa kriterier kommer inte att beaktas för retur.

.

.

För att få ett returvarunummer (RMN), kontakta oss:

  • E-post: INFO@ANESISCANDINAVIA.EU

Skicka produkten med originalförpackningen och kvittot eller inköpsbeviset och RMN-numret, tillsammans med en lapp som anger om du vill byta produkten (och i så fall vilken annan produkt du vill beställa) eller en återbetalning till:

Bryggargatan 2 C/O Café London, 111 21, STOCKHOLM, SWEDEN

Fria frakt kostnader

Fraktkostnader som uppstår i samband med retur av en produkt är återbetalningssbara.

ANESI SCANDINAVIA ansvarar för att betala fraktkostnaderna. Men ansvarar inte för risken för förlust av eller skada på produkten under frakt, både till och från oss.

Skadade varor

Om du har fått en skadad produkt, vänligen meddela oss omedelbart för hjälp.

Kontakta oss

Om du har några frågor om vår retur- och återbetalningspolicy, vänligen kontakta oss: support@threefmediagroup.com